Herääminen

Author: Afeni
Fandom: Final Fantasy IX
Rating: K-11
Disclaimer: En omista mitään alkuperäisestä fandomista enkä edes tarinan hahmoja.
A/N: ALajunen toivoi ficciä Final Fantasy IX:n musta maagi nro 288:sta. Aihehan oli taas kerran haastava, mutta pienen pohdinnan jälkeen oli selvää, mistä kohdasta halusin kirjoittaa.

Herääminen

Velloin rauhattomuudessa, en kiinnittynyt mihinkään. Olin kuvitellut siirtyväni eteenpäin, yhdistyväni johonkin suurempaan, mutta nyt olin kaikkialla enkä missään. Minulla ei ollut muotoa, janosin sitä enemmän kuin mitään koskaan. Tarvitsin kuoren, johon asettua. En voinut vain olla osa leijuvaa massaa.

Imaisu. Minut työnnettiin johonkin kovaan, ahtaaseen. Tunsin toisen tietoisuuden hipaisevan omaani, puskevan minua tieltään. Kokosin voimani, pyristelin vastaan. Minä en luovuttaisi.

Yhtäkkiä tyhjyys. Hiljaisuus. Rauha. Tältä kai tuntuu kuolla ja syntyä. Minä en enää ole.

”Sinä siinä! Musta maagi 288, mitä sinä teet? Älä vain seiso siinä, jatka tappamista!”

Veri tippuu hanskoistani. Kuka minä olen? Kuka tuo on? Miksi olen tässä?

Ei kommentteja

Kiitos palautteestasi!